Danes je internet najhitrejši in najcenejši vir podatkov. Na voljo je skoz in vedno večje je število uporabnikov. Postal je močno sredstvo medijev, ustanov, organizacij in posameznikov, ki želijo širšemu krogu ljudi posredovati določeno sporočilo. Tako hitro kot se razvija internet, tako z vidika tehnologije, kot z vidika števila uporabnikov, pa se razvija tudi spletno oglaševanje.
Spletno oglaševanje je vrsta oglaševanja, ki se pojavlja na spletnih straneh. Postaja vedno bolj pomembna komponenta elektronskega poslovanja. Spletno oglaševanje vključuje upravljanje z informacijami, stike z ljudmi, podporni servis in prodajo. Upravljanje z informacijami in elektronsko poslovanje postaja vedno bolj popularno, kot tudi narašča dostop do interneta širom po svetu. Vedno več ljudi uporablja internet za nakup, tako se poslužujejo spletnih trgovin.
Spletno oglaševanje postaja vse bolj pomembno tržno orodje oglaševalcev. Razlogi, da spletno oglaševanje nadaljuje rast in povečuje svoj delež na oglaševalskem trgu so predvsem v prehodu medija med množične medije z visoko penetracijo uporabnikov, njihovo strukturo, medijsko porabo, rastjo elektronskega nakupovanja in novih oglaševalskih možnosti in vse naprednejših oglaševalskih oblik, ki jih zagotavljajo širokopasovne povezave.
Vzpostavljen je standardiziran medijski prostor in neodvisne raziskave za oceno uspešnosti oglaševalskih akcij, poznani mesečni dosegi vodilnih ponudnikov oglaševanja ter poznani sociodemografski in psihografski profili spletnih uporabnikov.
Prednosti, kot so marljivost, interaktivnost (podjetje lahko dobi od potrošnika odziv in obratno), neposrednost, globalni doseg, demografske lastnosti uporabnikov, uporaba na delovnem mestu in intenzivnost informacij bodo v prihodnosti še povečale delež oglaševanja na spletu v primerjavi s tradicionalnimi mediji.
V Sloveniji prevladuje vse več spletnih oglaševalskih akcij, ki temeljijo na gradnji blagovnih znamk in uporabi lebdečih spletnih oglasov prav zaradi svoje privlačnosti, večje odzivnosti uporabnikov in odpiranju novih možnosti, ki temeljijo na videu, avdiu in interaktivnih učinkih. Največji oglaševalci uporabljajo medije dosega, kar pomeni, da so najpogostejši cilji prav promocije izdelkov in storitev ter uveljavljanje blagovni znamk.