Vsaka blagovna znamka, s katero podjetje želi uspeti, mora v prvi vrsti zadostovati enemu pogoju: inovativnosti. Pomembno je, da se domislimo produkta ali storitve, ki zagotavlja nekaj novega in inovativnega, hkrati pa mora biti ta stvar tudi takšna, da se zanjo hitro ustvari povpraševanje. To predvsem pomeni, da imajo največjo možnost za uspeh tiste znamke, ki znajo dobro razumeti težave ljudi in jih skušajo odpraviti, reševati oziroma olajšati. Da bi nam to uspelo, je potrebno vsako zamisel seveda podvreči raziskavi trga – vse, kar se nam zdi zanimivo in koristno, namreč ni zanimivo in koristno za splošno populacijo. Morda ustreza zgolj ozki skupini ljudi, ali pa, žal, tudi tej ne.
Poleg dobre ponudbe potrebuje znamka za uspešen razvoj seveda tudi primerna finančna sredstva. Kadar imamo resnično dobro idejo, lahko znamko razvijemo v okviru zagonskega ali »start up« podjetja, v sklopu podjetniških inkubatorjev, ali pa se lotimo zbiranja sredstev na portalu, ki nudi množično financiranje – ti portali so običajno ne le odlični za nabiranje sredstev, temveč tudi pokazatelj naše možnosti uspeha. Več kot je zanimanja za financiranje, več ljudi se z nami strinja, da je ideja zanimiva, in tako je del tržnih analiz dejansko že opravljen. Registracija blagovne znamke je zato tedaj logičen korak vnaprej.
Noben proizvod ali storitev pa seveda ne more uspeti, če ne skrbimo za dobro izvedbo, dobro distribucijo in prodajo, ter nenazadnje za dobro trženje, kljub temu da je bila registracija blagovne znamke že uspešna in jo že uporabljamo pri poslovanju. Nekakovostni izdelki lahko prinesejo nekaj dobička na kratek rok, a potrošniki danes zahtevajo kakovost, in če je ne ponudimo sami, s tem dejansko ustvarjamo prostor za konkurenco. Pri prodaji je potrebno v današnjem času običajno štartati na globalni trg, saj imamo tako veliko večjo možnost za uspeh. In trženje? Tega nobena dobra blagovna znamka nikoli ne zanemari, saj brez vložka vanj ne gre. Potrošnika je nenazadnje potrebno ves čas informirati in ustvarjati novo povpraševanje – tako se doseže zanimanje tudi za izdelke in storitve, za katere morda še včeraj sploh ni vedel, da si jih želi ali jih potrebuje.