SEO (angl. Search engine optimization) = optimizacija spletne strani – skupek različnih aktivnosti, ki jih izvajamo na naši spletni strani z namenom da bo ta spletna stran čim višje uvrščena v spletnem iskalniku (Google, Najdi.si, Yahoo, Bing…).
Optimizacija spletne strani je zahteven postopek, ki pa se ga lahko v začetku lotite sami. Pri tem vam lahko pomagajo naslednja orodja:
- com – spletna stran, kjer lahko preverite obiskanost vaše spletne strani.
- Page Rank – to je rezultat sistema volitev med različnimi stranmi (močnejša ko je stran, ki priporoča drugo stran, višji Page Rank bo imela ta druga stran).
- Rank Tracker – orodje, s katerim lahko spremljate pozicijo pod različnimi ključnimi besedami na vseh večjih spletnih iskalnikih. Za uporabo orodja se je potrebno registrirati na njihovi spletni strani.
- Term target – analiza za določeno ključno besedo na vaši spletni strani. Za uporabo orodja je potrebna registracija na njihovi spletni strani.
- Backlink checker – preverite, kdo ima povezavo do vaše spletne strani.
- Spider simulator – preverite kako vidijo vašo spletno stran iskalniki.
- Page checker – preverite, če je stran primerna za izmenjavo.
- Text analysis – preverite s kakšnim besedilom vas iščejo drugi.
Ko se lotite optimiziranja spletne strani morate biti pozorni, da ne delate napak. Najbolj pogoste napake, ki jih uporabniki naredijo pri optimizaciji spletne strani so:
- Izbira prevelikega števila ključnih besed (Določeno spletno stran lahko optimizirate le na nekaj ključnih besedah, če je le-teh preveč bo učinek negativen).
- Pomanjkljiva vsebina (Iskalniki dajejo večjo težo besedam na začetku vsebine, zato je pomembno, da vaše ključne besede vključite čim višje v besedilu).
- Prepogosto ponavljanje ključnih besed (S ključnimi besedami ni dobro pretiravati, ne sme jih biti preveč. Spletno stran, v kateri se ključne besede prevečkrat pojavijo, lahko spletni iskalnik »nagradi« s slabšo pozicijo ali jo celo izbriše iz svoje baze).