Domena je eden izmed bolj pomembnih dejavnikov, ki bodo vplivali na vašo spletno prihodnost. Registracija domene mora biti premišljeno in ne impulzivno dejanje, saj boste z njo posredno vplivali na optimizacijo spletne strani in uporabniško izkušnjo. Registracija domene je zato v bistvu zadnja stvar, ki jo naredite v tem procesu. Premisliti morate o pravi zbiri domene, končnici, preveriti konkurenco na podobne besede in seveda preveriti, ali je domena, ki jo želite, sploh prosta.
Najprej razmislite o imenu domene
Tako, čisto neobremenjeno, naredite barinstorming. Katere besede so tiste, ki so relevantne za vašo spletno stran in občinstvo? S katerimi besedami bi lahko na stran pripeljali največ obiska? Tako je, ime domene je pomembno zaradi SEO optimizacije, zato pri izbiri imejte tudi to v mislih. Domene z eno besedo so v večini že zasedene, sploh če razmišljate o .com domeni, na slovenski različici se mogoče najdejo še kakšni osamljeni primeri, sploh recimo pri novih skovankah (superživila, superhrana, smuti ipd). Ni pa to pravilo, morda registracija domene poteka prav v tem trenutku.
Preverite, ali je domena prosta
Ko imate približno izbrano domeno, potem začnite s preverjanjem, ali je ta še prosta. To lahko naredite tako, da jo vpišete neposredno v iskalnik oz. URL vrstico, ali pa preverite pri ponudniku domene. Če je prosta, veste kaj je naslednji korak – registracija domene (dokler je še prosta).
Nakup domene z različnimi končnicami
Če imate zares dobro domeno in se bojite konkurence (vsak se je malo, da ne bo pomote), naj bo registracija domene premišljena in zakupite tudi podobne oblike zapisa ali isto domeno z različnimi končnicami. To je stalna praksa tistih, ki bi si radi zavarovali pred konkurenco in ohranili svojo ekskluzivnost. Na koncu seveda uporabite samo tisto domeno, ki ima ustrezno končnico za trg, ostale domene pa prihranite „za hude čase“!